CONTACT MET DE WINKEL VAN SINKEL
Adres
Argonautenstraat 68, Amsterdam
Telefoon
06 430 593 09
info@winkelvansinkelamsterdam.nl
Openingstijden
Ma - Vr 9:00 - 17:00
STUUR ONS EEN BERICHT
VEELGESTELDE VRAGEN
Waarom is mijn bestelling vertraagd?
vteb_martijn2021-11-19T11:53:59+00:00In bepaalde gevallen kan het helaas gebeuren dat jouw bestelling vertraging oploopt. Dit kan worden veroorzaakt door één van de volgende redenen:
- Periodes van grote vraag in ons De Winkel van Sinkel magazijn
- Overbelasting in het netwerk van onze transporteur DPD
- Jouw geselecteerde artikel(en) zijn niet op voorraad terwijl jouw bestelling in voorbereiding was in het magazijn
Via de track en trace / verzendcode kun je volgen wanneer je pakket door De Winkel van Sinkel geleverd wordt.
Hoe annuleer ik een bestelling?
vteb_martijn2021-11-19T11:55:02+00:00Zie je af van je bestelling bij De Winkel van Sinkel Amsterdam? Als het pakket ons magazijn nog niet heeft verlaten, kunnen wij in de meeste gevallen de bestelling annuleren. Neem contact met ons op en dan helpen wij je graag verder!
Hoe wijzig ik een bestelling?
vteb_martijn2021-11-19T11:56:21+00:00Je bestelling wijzigen kan alleen als je nog geen verzendbevestiging van De Winkel van Sinkel Amsterdam hebt gekregen. Neem contact op met onze klantenservice om de naam of het adres van je bestelling aan te passen.
Hoe volg ik een bestelling?
vteb_martijn2021-11-19T11:58:45+00:00De Winkel van Sinkel Amsterdam stuurt je een bestelbevestiging en een verzendbevestiging met een link voor het trackingsysteem zodat je je pakket kunt volgen.
Hoe krijg ik een terugbetaling?
vteb_martijn2021-11-19T12:01:57+00:00De uiterlijke terugbetaaltermijn bestaat uit 2 onderdelen: verwerken van je retour + uitbetalen van je geld. Het verwerken van je retour duurt circa 5 werkdagen, de uitbetaling verschilt per betaalmethode en is ook circa 5 werkdagen. In sommige gevallen kan het iets langer duren.