Wij bestaan al sinds 1982 | Op naar 10.000 artikelen!

FAQs

Veelgestelde vragen

Zie je af van je bestelling bij De Winkel van Sinkel Amsterdam? Als het pakket ons magazijn nog niet heeft verlaten, kunnen wij in de meeste gevallen de bestelling annuleren. Neem contact met ons op en dan helpen wij je graag verder!

De uiterlijke terugbetaaltermijn bestaat uit 2 onderdelen: verwerken van je retour + uitbetalen van je geld. Het verwerken van je retour duurt circa 5 werkdagen, de uitbetaling verschilt per betaalmethode en is ook circa 5 werkdagen. In sommige gevallen kan het iets langer duren.

De Winkel van Sinkel Amsterdam stuurt je een bestelbevestiging en een verzendbevestiging met een link voor het trackingsysteem zodat je je pakket kunt volgen.

Je bestelling wijzigen kan alleen als je nog geen verzendbevestiging van De Winkel van Sinkel Amsterdam hebt gekregen. Neem contact op met onze klantenservice om de naam of het adres van je bestelling aan te passen.

In bepaalde gevallen kan het helaas gebeuren dat jouw bestelling vertraging oploopt. Dit kan worden veroorzaakt door één van de volgende redenen:

  • Periodes van grote vraag in ons De Winkel van Sinkel magazijn
  • Overbelasting in het netwerk van onze transporteur DPD
  • Jouw geselecteerde artikel(en) zijn niet op voorraad terwijl jouw bestelling in voorbereiding was in het magazijn

Via de track en trace / verzendcode kun je volgen wanneer je pakket door De Winkel van Sinkel geleverd wordt.